عیدمون مبارک
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


عیدمون مبارک

عید چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عید روزیه که شنبه امتحان ریاضی داشته باشی اونم نوبت اول(استرس زاااا )

 

بعد چارشنبه پنج شنبه و جمعه رو الکی گذرونده باشی و خوب نگا نکرده باشی به امتحان

 

جمعه هم برف بیاد ولی ن شدید تازه همون روزم صمیمی ترین دوستت و خانوادشو دعوت کرده باشین برا شام

 

فرداشم ینی شنبه گوشیی ک تنظیم کردی برا ساعت هفت زنگ نزنه 

 

مامانت بیاد تورو بلند بکنه

 

توام تند تند لباستو بپوشی البته درعین ناباوری چون حداقل نیم ساعت وقت لازمه برا لباس پوشیدن

 

هنو بعدش بری پایین ببینی چ لباس سفیدی ک زمین نپوشیده  و منتظر سرویست باشی تو اون سرما

 

بعد یکم بگذره بفهمی ک خبری از  سرویس نیس

 

ب خودت مشکوک بشی ک من وقت رو  نمیدونم عایا؟ اشتباهی شده عایا؟

 

بعد ب مامانت اطلاع بدی ک خبری از سرویس نیست

 

بعدشم مامانت ب مدرسه زنگ بزنه اونا هم بر ندارن گوشی رو

 

مامانت بیاد اینو  بتو بگه و تو تصمیم بگیری ک با آژانس بری

 

بعد بابات بیاد ماشینو روشن بکنه بگه خودم میبرم

 

همون لحظه مامانت بگه ک مامان همون دوست صمیمیت ک جمعه خونتون بود زنگ زده ی چیزایی  گفت البته اینو ب بابات

 بگه  و تو چون فاصله زیاده نتونی بشنوی

 

بعدش دوتا راهنمایی از کوچتون رد بشن ک توام اونارو میشناسی

 

بعد بفهمی ک مامان دوستت  میگفته فک کنم مدرسه تعطیله

 

بعد توام اون دونفر راهنمایی هارو ک میشناسی  ک اونموقع از جلو خونتون خیلی دور شدن  صدا شون بکنی

 

بپرسی تعطیله عایا؟ اونام بگن اره ما داریم از مدرسه برمیگردیم مدیرمون گفت تعطیله (البته اینم بگم ک اونا هم مدرسه ایم نیستن)

 

بعدم تو د بدو بری خونه 

 

بعدم

 

خوشحالو شاد و خندانم .قدر دنیارو میدانم

 

 

اغا تعطییییییییییله به این میگن عییییییییییییییییییییییید

 

 

هم مدرسه ای های عزیز-هرکس ک امروز امتحان داشت و بخصوص خودمممم

 

عیدمون مباااااااااااااااااااااارکخنده

 



نظرات شما عزیزان:

سید حسین میرشجاعیان
ساعت13:34---15 دی 1394
با سلام وبلاگ خوبیه موفق باشید

پاسخ:ممنون


ღღ Paria.Rღღ
ساعت11:51---14 دی 1394

miss.x کیه؟درست حسابی بگی می میری؟
اخرین لینکت محدثه س
پاسخ: تو مدرسه بهت میگم فقط یادم بنداز



*-*
ساعت20:37---13 دی 1394
عید دوس ندارم
پاسخ:ولی من همچین عیدارو دوش دالم اگخ هیچی نخونده باشم


امیر
ساعت22:30---12 دی 1394


miss.x
ساعت19:35---12 دی 1394
پریاااا
من کیم؟؟؟
پاسخ::-P خخخخ


ღღ Paria.Rღღ
ساعت14:47---12 دی 1394
یه سوال
miss.x کیه؟
پاسخ:یکی از بچه های مدرسه ی خودمون راستی برا من وب زد اخرین لینکم اونه برو نگا کن


ღღ Paria.Rღღ
ساعت14:43---12 دی 1394
وای زهراااااا گل گفتی
اییییییییییییییییی حال کردم من امروز

پاسخ: خخخخخ عیدت مبارک عزیزم


miss.x
ساعت9:31---12 دی 1394
تبریییییییییییییییییییک به تو
تبریییییییییییییییییک به من
تبریییییییییییییییک به همه
پاسخ:بععععله تبریییکککک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :